Groep 1-2 A

Hallo,

Welkom op de pagina van groep 1-2 a!

In onze klas is het heel gezellig. We zijn met 24 kinderen, 15 meisjes en 9 jongens. Juf Anneleine is op maandag, dinsdag en woensdag werkzaam in deze groep en op donderdag en vrijdag is juf Annemiek er.

Alle dagen zijn van 8.30 uur tot 14.00 uur.

Alle kinderen kunnen ook al goed samenwerken en we sluiten niemand buiten, zodat iedereen het naar zijn zin heeft in de klas.

In het kleuterinformatieboekje vindt u allerlei informatie over groep 1/2: een dag in groep 1/2, de werkwijze, de leerkrachten en nog veel meer.

Door het jaar heen worden er verschillende activiteiten georganiseerd die passen bij de thema’s waarover wij werken in de klas. Hierbij kunt u denken aan Sinterklaas, Kerstmis, Pasen, de sportdag en de Kinderboekenweek. Soms zullen wij een beroep op u doen om deze activiteiten mogelijk te maken.

Wij gaan er dit schooljaar een leuke en gezellige tijd van maken!

Groetjes,

De kinderen van groep 1/2a