Groep 1-2 B

Welkom op de pagina van groep 1-2 b.

Welkom in groep 1-2b!

Wat hebben we het gezellig met elkaar! In onze klas zitten momenteel 10 leerlingen van groep 1 en 15 leerlingen van groep 2. Dit schooljaar zullen er ook nog nieuwe vriendjes en vriendinnetjes in onze klas komen.  Het is toch best wel heel spannend als je voor het eerst naar school mag. Gelukkig helpen we elkaar, zodat iedereen het fijn heeft in de klas. Op maandag hebben is juf Tessa er en de rest van de week is juf Romy er. Na de herfstvakantie gaat juf Tessa met verlof en zal juf Annemiek bij ons in de groep komen. Dan is juf Romy er op maandag, dinsdag, (soms op woensdag), donderdag en vrijdag en juf Annemiek is er op woensdag.

In het kleuterinformatieboekje vindt u allerlei informatie over groep 1/2: een dag in groep 1/2, de werkwijze, de leerkrachten en nog veel meer.

Door het jaar heen worden er verschillende activiteiten georganiseerd die passen bij de thema’s waarover wij werken in de klas. Hierbij kunt u denken aan Sinterklaas, Kerstmis, Pasen, de sportdag en de Kinderboekenweek. Foto’s hiervan zult u hier terug kunnen vinden in parro. Zo bent u er ook een klein beetje bij. Soms zullen wij een beroep op u doen om deze activiteiten mogelijk te maken.

Bent u nieuwsgierig geworden naar ons en onze klas, dan bent u van harte welkom om een keertje binnen te lopen.

Groetjes,

De kinderen van groep 1/2b, juf Tessa en juf Romy