Welkom op de pagina van groep 6

Wij zijn een gezellige, hardwerkende groep met 28 kinderen! Juf Vivian is maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag in onze groep. Juf Milou is er op de woensdag. Vanaf de voorjaarsvakantie zal juf Milou ook op de donderdag in de groep te vinden zijn.

We starten de dagen met lezen, rekenen, spelling, begrijpend lezen en taal. In de middag komen vakken als wereldmoment, talentmoment, topografie, Kanjertraining en Engels aan bod. Ook is er veel tijd om zelfstandig en samen te werken aan eigen doelen en de weektaak.

Elke week starten wij met het inplannen van de weektaak en het bedenken van een persoonlijk-doel. Aan dat doel werken de kinderen de hele week. Aan het eind van de week evalueren de kinderen hoe het werken aan dat doel is gegaan.

In groep 6 maken wij voor het eerst een werkstuk en houden wij ook een boekbespreking. Het begin maken we op school, vervolgens maken de kinderen het thuis verder af.

We gymmen op dinsdag en donderdag!

Kom je een keer een kijkje nemen in onze groep?

Groetjes,

Groep 6 en de juffen